Dostępność

 

Udogodnienia dla klientów ze szczególnymi potrzebami

Udogodnienia w Fakt Mobile dla osób ze szczególnymi potrzebami

 

Udogodniania dla osob niesłyszących i niemówiących

W niektórych salonach Play możesz skorzystać bezpłatnie z pomocy certyfikowanego tłumacza języka migowego w czasie rzeczywistym.

Takie połączenie wideo jest dostępne od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 – 20:00. Sprawdź listę salonów

Dodatkowo wybrane salony Play wyposażyliśmy w systemy komunikacji z osobami niedosłyszącymi (pętle indukcyjne). Sprawdź listę salonów

 

Dokumenty w formach dostępnych

Możesz otrzymać od nas dokumenty w wybranej formie:

  • wydruku na papierze dużą czcionką – prześlemy je pocztą
  • elektronicznej (możesz je powiększyć na ekranie urządzenia) – prześlemy je na adres e-mail
  • w alfabecie Braille'a – prześlemy na adres korespondencyjny

W takiej formie udostępnimy Ci:

  • informację o udogodnieniach dla osób ze szczególnymi potrzebami 
  • podsumowanie warunków umowy, ogólne warunki umowy oraz jej wzór
  • cennik oraz regulamin świadczenia usług telekomunikacyjnych
  • informacje o danych zawartych na fakturze wraz z podstawowym wykazem wykonanych usług telekomunikacyjnych
  • szczegółowy wykaz wykonanych usług telekomunikacyjnych

Osoba z niepełnosprawnością może zgłosić prośbę o udostępnienie dokumentów pracownikowi salonu lub konsultantowi obsługi klienta. Dokumenty wyślemy w ciągu 30 dni.

 

Dokumenty z dużą czcionką

 

RTT

W swojej sieci komórkowej w Polsce udostępniamy funkcję RTT (Real-Time Text). Funkcja ta umożliwia przesyłanie wiadomości tekstowych w czasie rzeczywistym podczas rozmowy telefonicznej.

Czym różni się RTT od wiadomości SMS:

Podczas tej komunikacji w czasie rzeczywistym widzisz na ekranie swojego telefonu to, co pisze druga osoba – znak po znaku. Taka komunikacja jest możliwa wyłącznie w czasie trwania połączenia głosowego. 

Zanim zaczniesz korzystać:

  • zaktualizuj oprogramowanie telefonu do najnowszej dostępnej wersji 
  • zaktualizuj aplikację do najnowszych dostępnych wersji 
  • sprawdź w instrukcji swojego urządzenia, jak uruchomić funkcję RTT

Kiedy możesz korzystać z RTT?

  • gdy obie strony mają telefony z uruchomioną funkcją RTT i korzystają z LTE/5G i technologii VoLTE 
  • gdy operator Twojego rozmówcy obsługuje funkcję RTT
  • gdy jesteś w roamingu międzynarodowym a lokalny operator udostępnia funkcję RTT
  • gdy wykonujesz połączenia alarmowe a publiczny operator centrum powiadamiania ratunkowego umożliwia taką opcję

Lista telefonów, które obsługują RTT:

Sprawdź na liście, czy Twój telefon obsługuje RTT - listę stale aktualizujemy o nowe modele: lista modeli

 

Skarga na brak dostępności

Jeśli zauważysz, że produkt lub usługa nie jest dostępna – powiedz nam o tym. Wybierz sposób kontaktu, który jest dla Ciebie najwygodniejszy:

  • w salonie – sprawdź listę dostępnych salonów powyżej
  • na czacie – w aplikacji Play24 lub na naszej stronie
  • mailowo – na adres ok@pomocplay.pl
  • telefonicznie – pod numer 799 599 599
  • pisemnie na adres: P4 Sp. z o.o. Skrytka pocztowa 43 02-671 Warszawa

Skarga powinna zawierać:

  • imię i nazwisko;
  • dane kontaktowe (adres do korespondencji, e-mail lub numer telefonu);
  • informacje, którego produktu lub usługi dotyczy;
  • wskazanie wymogu dostępności, którego nie spełnia produkt lub usługa;
  • (opcjonalnie) preferowany przez Ciebie sposób zapewnienia spełniania wymagania dostępności.

Jeśli Twoje zgłoszenie nie będzie zawierało niezbędnych elementów, pozostawimy je bez rozpoznania. Skargę na brak dostępności, która zawiera niezbędne informacje, rozpatrujemy w ciągu 30 dni. Jeśli nie uda nam się odpowiedzieć w tym czasie, poinformujemy Cię o nowym terminie.