Dostępność
Udogodnienia dla klientów ze szczególnymi potrzebami
Udogodnienia w Fakt Mobile dla osób ze szczególnymi potrzebami
Udogodniania dla osob niesłyszących i niemówiących
W niektórych salonach Play możesz skorzystać bezpłatnie z pomocy certyfikowanego tłumacza języka migowego w czasie rzeczywistym.
Takie połączenie wideo jest dostępne od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 – 20:00. Sprawdź listę salonów
Dodatkowo wybrane salony Play wyposażyliśmy w systemy komunikacji z osobami niedosłyszącymi (pętle indukcyjne). Sprawdź listę salonów
Dokumenty w formach dostępnych
Możesz otrzymać od nas dokumenty w wybranej formie:
- wydruku na papierze dużą czcionką – prześlemy je pocztą
- elektronicznej (możesz je powiększyć na ekranie urządzenia) – prześlemy je na adres e-mail
- w alfabecie Braille'a – prześlemy na adres korespondencyjny
W takiej formie udostępnimy Ci:
- informację o udogodnieniach dla osób ze szczególnymi potrzebami
- podsumowanie warunków umowy, ogólne warunki umowy oraz jej wzór
- cennik oraz regulamin świadczenia usług telekomunikacyjnych
- informacje o danych zawartych na fakturze wraz z podstawowym wykazem wykonanych usług telekomunikacyjnych
- szczegółowy wykaz wykonanych usług telekomunikacyjnych
Osoba z niepełnosprawnością może zgłosić prośbę o udostępnienie dokumentów pracownikowi salonu lub konsultantowi obsługi klienta. Dokumenty wyślemy w ciągu 30 dni.
Dokumenty z dużą czcionką
RTT
W swojej sieci komórkowej w Polsce udostępniamy funkcję RTT (Real-Time Text). Funkcja ta umożliwia przesyłanie wiadomości tekstowych w czasie rzeczywistym podczas rozmowy telefonicznej.
Czym różni się RTT od wiadomości SMS:
Podczas tej komunikacji w czasie rzeczywistym widzisz na ekranie swojego telefonu to, co pisze druga osoba – znak po znaku. Taka komunikacja jest możliwa wyłącznie w czasie trwania połączenia głosowego.
Zanim zaczniesz korzystać:
- zaktualizuj oprogramowanie telefonu do najnowszej dostępnej wersji
- zaktualizuj aplikację do najnowszych dostępnych wersji
- sprawdź w instrukcji swojego urządzenia, jak uruchomić funkcję RTT
Kiedy możesz korzystać z RTT?
- gdy obie strony mają telefony z uruchomioną funkcją RTT i korzystają z LTE/5G i technologii VoLTE
- gdy operator Twojego rozmówcy obsługuje funkcję RTT
- gdy jesteś w roamingu międzynarodowym a lokalny operator udostępnia funkcję RTT
- gdy wykonujesz połączenia alarmowe a publiczny operator centrum powiadamiania ratunkowego umożliwia taką opcję
Lista telefonów, które obsługują RTT:
Sprawdź na liście, czy Twój telefon obsługuje RTT - listę stale aktualizujemy o nowe modele: lista modeli
Skarga na brak dostępności
Jeśli zauważysz, że produkt lub usługa nie jest dostępna – powiedz nam o tym. Wybierz sposób kontaktu, który jest dla Ciebie najwygodniejszy:
- w salonie – sprawdź listę dostępnych salonów powyżej
- na czacie – w aplikacji Play24 lub na naszej stronie
- mailowo – na adres ok@pomocplay.pl
- telefonicznie – pod numer 799 599 599
- pisemnie na adres: P4 Sp. z o.o. Skrytka pocztowa 43 02-671 Warszawa
Skarga powinna zawierać:
- imię i nazwisko;
- dane kontaktowe (adres do korespondencji, e-mail lub numer telefonu);
- informacje, którego produktu lub usługi dotyczy;
- wskazanie wymogu dostępności, którego nie spełnia produkt lub usługa;
- (opcjonalnie) preferowany przez Ciebie sposób zapewnienia spełniania wymagania dostępności.
Jeśli Twoje zgłoszenie nie będzie zawierało niezbędnych elementów, pozostawimy je bez rozpoznania. Skargę na brak dostępności, która zawiera niezbędne informacje, rozpatrujemy w ciągu 30 dni. Jeśli nie uda nam się odpowiedzieć w tym czasie, poinformujemy Cię o nowym terminie.